Новий Ford Focus ST пропонує безкомпромісне поєднання спортивної динаміки, приємних вражень від поїздок автомагістралями та повсякденної практичності
КЕЛЬН, Німеччина, 22 лютого 2019 р. Ford представив публіці новий Focus ST — розроблений підрозділом Ford Performance, стильний, комфортний та практичний сімейний автомобіль, що водночас дає змогу відчути себе за кермом спритного «гарячого» хетчбека.
В основу нового Focus ST лягли кращі для цього класу ходові якості моделі Focus четвертого покоління в п’ятидверній версії та кузові «універсал». Нова архітектура C2 компанії Ford була суттєво вдосконалена завдяки унікальним конфігураціям підвіски, гальмівної системи та силового агрегату, тому тепер Focus ST демонструє небачену досі чутливість і маневреність — як на звичайних автошляхах, так і на гоночному треку.
Нова лінійка двигунів, порівняно з Focus ST попереднього покоління, забезпечує зростання потужності до 12%, а крутного моменту — до 17%. Бензиновий 2,3-літровий двигун EcoBoost потужністю 280 к. с. і дизельний двигун EcoBlue потужністю 190 к. с. із робочим об’ємом 2,0 л вирізняються на тлі інших агрегатів покращеним розподіленням потужності та крутного моменту в усьому діапазоні частоти обертання, гарантуючи стрімку спортивну динаміку машини.
Використаний компанією Ford на передньоприводному автомобілі, електронний диференціал підвищеного тертя (eLSD, electronic limited-slip differential) дав змогу додатково покращити поведінку транспортного засобу на поворотах, а також збільшити курсову стійкість моделі з двигуном EcoBoost. Завчасна активація виконавчих елементів, що контролюється комп’ютером, забезпечує точнішу реакцію на зміну рівня зчеплення та дії водія.
На вибір пропонуються 6-ступенева механічна коробка передач та нова 7-ступенева автоматична трансмісія зі швидким перемиканням. Крім того, Focus ST вперше отримав систему вибору режимів керування, яка дає водіям змогу адаптувати поведінку автомобіля до поточної ситуації на дорозі. Адаптивна підвіска з технологією Continuously Controlled Damping (CCD), що входить до переліку стандартного оснащення 5-дверної моделі з двигуном EcoBoost, забезпечує максимальну оптимізацію роботи незалежної задньої підвіски з короткими та довгими важелями (SLA).
«Інтелектуальні технології на кшталт eLSD і CCD перетворили наш новий Focus ST на справжніх «Джекіла та Хайда», адже одним натисканням кнопки автомобіль для неспішних подорожей можна перетворити на цілеспрямований спорткар», — заявив директор Ford Performance у Європі Лео Рукс (Leo Roeks). «Ми використали знання, накопичені під час нашої роботи, зокрема, над суперкаром Ford GT і славетним Focus RS, для створення динамічного автомобіля середніх розмірів з унікальним для свого сегмента рівнем універсальності».
Новий Focus ST буде виготовлятися з максимальним рівнем майстерності виконання та якості на виробничому комплексі в м. Саарлуї (Saarlouis), Німеччина, у який компанія Ford інвестувала 600 млн євро.
Продажі нового Focus ST на території Європи розпочнуться влітку 2019 р.